Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MISFAT do Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CORTECO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CORTECO
Silnik INA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) INA
Silnik AE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AE
Silnik AJUSA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) AUTLOG
Silnik BGA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) BGA
Silnik BOSCH Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik DAYCO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FLENNOR
Silnik FRECCIA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) FRECCIA
Silnik GATES Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) GOETZE
Silnik HART Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IPD
Silnik IPSA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) IPSA
Silnik KAMOKA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MAXGEAR
Silnik MISFAT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) NPS
Silnik OEM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SEIM
Silnik SKF Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SKF
Silnik SOFIMA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) UFI
Silnik VEMA Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break 1.0 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1971.07 - 1977.09) WIX FILTERS
Producent:MISFAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MISFAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Z190
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MISFAT
Kod:
Z190
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  79
Wymiar gwintu:  M18x1.5
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  72
Wysokość [mm]:  73
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze