Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07)

Silnik EUROREPAR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EUROREPAR
Silnik CORTECO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CORTECO
Silnik ERA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ERA
Silnik INA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) INA
Silnik MEAT & DORIA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PIERBURG
Silnik AIRTEX Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AIRTEX
Silnik AJUSA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) AUTLOG
Silnik BGA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BGA
Silnik BOSCH Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik DAYCO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) DENCKERMANN
Silnik EFI AUTOMOTIVE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ENERGY
Silnik ESEN SKV Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FAST
Silnik FILTRON Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) FLENNOR
Silnik GATES Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) INTERVALVES
Silnik IPD Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) NPS
Silnik OEM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PZL FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SIDAT
Silnik SKF Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SKF
Silnik SNR Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) UFI
Silnik VALEO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VALEO
Silnik VEMA Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break A 1.3 Kombi 65KM, 48kW, benzyna (1979.09 - 1986.07) WIX FILTERS
Producent:UFI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.129.01
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.129.01
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  92
Wymiar gwintu:  M 18 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.190.00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.190.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M 18 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze