Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QUINTON HAZELL do Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KNECHT Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) KNECHT
Silnik PURFLUX Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) SCT - MANNOL
Silnik MAHLE Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MANN-FILTER
Silnik COMLINE Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) COMLINE
Silnik CHAMPION Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) CHAMPION
Silnik FILTRON Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) FILTRON
Silnik PZL FILTERS Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) PZL FILTERS
Silnik AKRON-MALÒ Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) BORG & BECK
Silnik BOSCH Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) BOSCH
Silnik CLEAN FILTERS Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) DR!VE+
Silnik ERA Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) ERA
Silnik EUROREPAR Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) GATES
Silnik HC-CARGO Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) HOFFER
Silnik INA Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) INA
Silnik IPARTS Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) RUVILLE
Silnik SOFIMA Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) SOFIMA
Silnik SWAG Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) SWAG
Silnik UFI Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) UFI
Silnik VAICO Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) VAICO
Silnik VALEO Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) VALEO
Silnik WIX FILTERS Citroën SM 2.7 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1970.04 - 1972.06) WIX FILTERS
Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFL0207
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFL0207
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  UNF 3/4''-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Wysokość [mm]:  122,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XEMS66
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XEMS66
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  37
Wymiar gwintu:  M12 x 1,5
Rozmiar klucza:  19
Ilość biegunów:  2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze