Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAI AUTOPARTS do Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07)

Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FA1
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VAICO
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PURFLUX
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SWAG
Silnik SASIC Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SASIC
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik DENSO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) DENSO
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GATES
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BGA
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAST
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SNR
Silnik BENDIX Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BENDIX
Silnik BREDA LORETT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BTA
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CORTECO
Silnik DYS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) DYS
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FEBEST
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FRAM
Silnik GLYCO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GLYCO
Silnik GSP Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GSP
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HART
Silnik HEPU Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HOFFER
Silnik INA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) INA
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) JP GROUP
Silnik JPN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) JPN
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) METZGER
Silnik MEYLE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MEYLE
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) NPS
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SIDAT
Silnik SKF Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SKF
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VEMA
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VEMO
Producent:FAI AUTOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OPCK49
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
OPCK49
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze