Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07)

Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FA1
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VAICO
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PURFLUX
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SWAG
Silnik SASIC Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SASIC
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik DENSO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) DENSO
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GATES
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BGA
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAST
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SNR
Silnik BENDIX Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BENDIX
Silnik BREDA LORETT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BTA
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CORTECO
Silnik DYS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) DYS
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FEBEST
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FRAM
Silnik GLYCO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GLYCO
Silnik GSP Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GSP
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HART
Silnik HEPU Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HOFFER
Silnik INA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) INA
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) JP GROUP
Silnik JPN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) JPN
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) METZGER
Silnik MEYLE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MEYLE
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) NPS
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SIDAT
Silnik SKF Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SKF
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VEMA
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VEMO
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1109.AP
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1109.AP
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  76,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,7
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  71
Ciężar [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1807N5
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1807N5
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Długość wewnętrzna [mm]:  53
Długość zewnętrzna [mm]:  40
Dla numeru OE:  180916
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze