Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PAYEN do Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FA1
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KNECHT
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BOSCH
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VAICO
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PURFLUX
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SWAG
Silnik SASIC Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SASIC
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik DENSO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) DENSO
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GATES
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BGA
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAST
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SNR
Silnik BENDIX Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BENDIX
Silnik BREDA LORETT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BREDA LORETT
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) BTA
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) CORTECO
Silnik DYS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) DYS
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FEBEST
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) FRAM
Silnik GLYCO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GLYCO
Silnik GSP Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) GSP
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HART
Silnik HEPU Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) HOFFER
Silnik INA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) INA
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) JP GROUP
Silnik JPN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) JPN
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) METZGER
Silnik MEYLE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MEYLE
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) NPS
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) RAVENOL
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SIDAT
Silnik SKF Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SKF
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) UFI
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMA Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VEMA
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 2.0 Kombi 116KM, 85kW, benzyna (1991.10 - 1994.07) VEMO
Producent:PAYEN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JN547
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
JN547
Jednostka:
szt
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JJ283
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
JJ283
Jednostka:
szt
Materiał miski olejowej:  Stal
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NF817
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
NF817
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  36,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,00
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S RD W
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HR569
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
HR569
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BV140
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
BV140
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,250
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 237,00 zł
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze