Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURRO do Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FILTRON
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAMOKA
Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ELRING
Silnik TOPRAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TOPRAN
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VICTOR REINZ
Silnik SASIC Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SASIC
Silnik PZL FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PZL FILTERS
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BOSCH
Silnik CORTECO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CORTECO
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CHAMPION
Silnik DAYCO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DAYCO
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAST
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURRO
Silnik VALEO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALEO
Silnik DENCKERMANN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DENCKERMANN
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ALCO FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OEM
Silnik PAYEN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PAYEN
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SWAG
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Silnik AUTLOG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AUTLOG
Silnik BENDIX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BENDIX
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BGA
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORG & BECK
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BTA
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DELPHI
Silnik DT SPARE PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ENERGY
Silnik ERA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ERA
Silnik ESEN SKV Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ESEN SKV
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROL
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FA1
Silnik FAE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBEST
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FRAM
Silnik GLASER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GLASER
Silnik GOETZE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GOETZE
Silnik GSP Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GSP
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HOFFER
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPD
Silnik JP GROUP Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) JP GROUP
Silnik JPN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) JPN
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAHLE
Silnik MAPCO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAPCO
Silnik METELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METELLI
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METZGER
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NPS
Silnik NTY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NTY
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PIERBURG
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RAVENOL
Silnik SCHAEFFLER INA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SCHAEFFLER INA
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SEIM
Silnik SIDAT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SIDAT
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SOFIMA
Silnik SOG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SOG
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) UFI
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VAICO
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VEMO
Silnik VIKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Kombi 167KM, 123kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) WIX FILTERS
Producent:PURRO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO2013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO2013
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 86
Wymiar gwintu: M 20x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 77
Rodzaj zaworu: Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PA2028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PA2028
Jednostka:
sztuka
Kształt: Prostokątny
Długość [mm]: 342
Szerokość [mm]: 177
Wysokość [mm]: 49
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze