Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ENERGY do Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ELRING
Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FILTRON
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AJUSA
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik PZL FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PZL FILTERS
Silnik METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CHAMPION
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAST
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik DENCKERMANN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DENCKERMANN
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SWAG
Silnik VALEO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALEO
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BGA
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BREMI
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BTA
Silnik CAFFARO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik DJ PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DJ PARTS
Silnik ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ENERGY
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROL
Silnik FACET Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FACET
Silnik FAE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FRAM
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPD
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KNECHT
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METZGER
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NPS
Silnik NTY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NTY
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RAVENOL
Silnik RUVILLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SCHAEFFLER INA
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SEIM
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) UFI
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VAICO
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) WIX FILTERS
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GOS-4000EX
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
GOS-4000EX
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z lewej, z prawej
Liczba przewodów: 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
Złącze / klema: W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 259,00 zł
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze