Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ELRING
Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FILTRON
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AJUSA
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik PZL FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PZL FILTERS
Silnik METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CHAMPION
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAST
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik DENCKERMANN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DENCKERMANN
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SWAG
Silnik VALEO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALEO
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BGA
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BREMI
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BTA
Silnik CAFFARO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik DJ PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DJ PARTS
Silnik ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ENERGY
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROL
Silnik FACET Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FACET
Silnik FAE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAE
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FRAM
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HOFFER
Silnik IJS GROUP Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IJS GROUP
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPD
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KNECHT
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METZGER
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NPS
Silnik NTY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NTY
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RAVENOL
Silnik RUVILLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SCHAEFFLER INA
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SEIM
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) UFI
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VAICO
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) WIX FILTERS
Producent:HART

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 623
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 623
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 700
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 026
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 026
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 666
Szerokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
360 811
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
360 811
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 850
Ilość żeber: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
917 756
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
917 756
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 1390
Ilość żeber: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
339 169
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
339 169
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 054
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 700
Szerokość [mm]: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
338 153
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
338 153
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 342
Szerokość [mm]: 177
Wysokość [mm]: 50
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
514 104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
514 104
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu, z prawej, z lewej
Liczba przewodów: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze