Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FILTRON
Silnik VICTOR REINZ Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TOPRAN
Silnik KAMOKA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KAMOKA
Silnik FA1 Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FA1
Silnik KNECHT Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KNECHT
Silnik VAICO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VAICO
Silnik SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SWAG
Silnik BOSCH Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BOSCH
Silnik CORTECO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CORTECO
Silnik SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SASIC
Silnik MAHLE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAHLE
Silnik PURFLUX Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) PZL FILTERS
Silnik CHAMPION Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BLUE PRINT
Silnik FAST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAST
Silnik METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) METZGER
Silnik AJUSA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) AJUSA
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik EUROREPAR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) EUROREPAR
Silnik HELLA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HENGST FILTER
Silnik JP GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik PIERBURG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) PIERBURG
Silnik SCT - MANNOL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SCT - MANNOL
Silnik AE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) AE
Silnik AISIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) AISIN
Silnik AMC Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) AMC
Silnik BGA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BGA
Silnik BORG & BECK Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BREMI
Silnik BUGATTI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BUGATTI
Silnik CAFFARO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DENCKERMANN
Silnik DJ PARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DJ PARTS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DRI
Silnik DYS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DYS
Silnik ELSTOCK Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FRAM
Silnik FRECCIA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FRECCIA
Silnik GATES Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GATES
Silnik GK Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GK
Silnik GLASER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GLASER
Silnik GLYCO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GOETZE
Silnik GRAF Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GRAF
Silnik HART Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HART
Silnik HEPU Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HOFFER
Silnik IJS GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IJS GROUP
Silnik INA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) INA
Silnik IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPARTS
Silnik IPD Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPD
Silnik IPSA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPSA
Silnik JC PREMIUM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KAVO PARTS
Silnik KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KAWE
Silnik KING Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KING
Silnik KWP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KWP
Silnik LUCAS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) METELLI
Silnik MOTORAD Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MOTORAD
Silnik NE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NE
Silnik NPS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NPS
Silnik NRF Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NRF
Silnik NTY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NTY
Silnik NÜRAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NÜRAL
Silnik OEM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OEM
Silnik OPTIMA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SALERI SIL
Silnik SEIM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SEIM
Silnik SIDAT Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SIDAT
Silnik SKF Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SKF
Silnik SNR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SNR
Silnik TMI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TMI
Silnik TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) UFI
Silnik VEMO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VEMO
Silnik VIKA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VIKA
Silnik WIX FILTERS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2 430 190 010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
2 430 190 010
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 261
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 261
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,2
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ilość:  1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 021
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 021
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  5
Długość [mm]:  775
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 026
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 026
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  5
Długość [mm]:  813
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
1 987 946 001
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 946 001
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  5
Długość [mm]:  1250
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
1 457 433 077
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 433 077
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  114
Średnica 1 [mm]:  67
Wysokość [mm]:  213,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
1 457 433 229
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 433 229
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  110,5
Średnica 1 [mm]:  72
Wysokość [mm]:  243
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.2 (5 ocen)
Kod produktu:
1 987 949 181
dostępny
4.2 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 949 181
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  136
Długość [mm]:  1295
Szerokość [mm]:  25,4
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (7 ocen)
Kod produktu:
1 987 948 263
dostępny
4.9 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 948 263
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  136
Długość [mm]:  1295
Szerokość [mm]:  25
Liczba rolek kierunkowych:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 466,00 zł
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (20 ocen)
Kod produktu:
1 987 948 897
dostępny
4.8 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 948 897
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  1295
Ilość zębów:  136
Szerokość [mm]:  25
Podział zębów:  9,525
Z rolkami:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 574,00 zł
310,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze