Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FA1
Silnik MOTUL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MOTUL
Silnik NTY Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NTY
Silnik AJUSA Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) AJUSA
Silnik AKS DASIS Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) AKS DASIS
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BOSCH Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BOSCH
Silnik BREMI Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) BREMI
Silnik CASTROL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) DENCKERMANN
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) EUROL
Silnik FEBEST Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) FEBEST
Silnik GATES Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) GATES
Silnik HOFFER Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) HOFFER
Silnik IPSA Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) IPSA
Silnik KING Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) KING
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) MOBILETRON
Silnik NE Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NE
Silnik NPS Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NPS
Silnik NRF Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) NRF
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) RAVENOL
Silnik SIDAT Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) SIDAT
Silnik VAICO Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 5.7 4WD pick-up 350KM, 257kW, benzyna (2002.09 - 2008.12) WALKER PRODUCTS
Producent:CASTROL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469855
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469855
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.5
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.3
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.5
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0710
Dopuszczenie przez producenta:  VW 502 00 / 505 00
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Specyfikacja:  API Gasoline SL
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469730
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469730
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-B
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Gasoline SL
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469854
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469854
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Specyfikacja:  ILSAC GF-5
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469864
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469864
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C948-B
Klasa lepkości wg SAE:  5W-20
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469997
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  GM (General Motors)
Dopuszczenie przez producenta:  Jaguar Landrover E
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.71
Dopuszczenie przez producenta:  Chrysler MS 6395
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-CR1
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-GSX
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C947-A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C947-B1
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C5
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C6
Specyfikacja:  API Gasoline SP
Specyfikacja:  ILSAC GF-6
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze