Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik FILTRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CORTECO
Silnik ERA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SWAG
Silnik AJUSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BGA
Silnik BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FLENNOR
Silnik FRAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FRAM
Silnik GLASER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IJS GROUP
Silnik IPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MISFAT
Silnik MOBILETRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NTY
Silnik NÜRAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SCHAEFFLER INA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMA
Silnik VEMO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMO
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) WIX FILTERS
Producent:SWAG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50 90 5597
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 90 5597
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 2,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 15,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 22,0
Materiał: Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg]: 0,001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
99 90 5598
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 5598
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 25
Średnica zewnętrzna [mm]: 24,0
Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]: 15
Rozmiar klucza: 13
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Materiał: Stal
Powierzchnia: Naoliwione
Długożć żruby pod główką [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0,035
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50 91 9696
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 91 9696
Jednostka:
sztuka
Materiał: Korek
Ciężar [kg]: 0,105
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50 22 0002
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 22 0002
Jednostka:
sztuka
Materiał: Stal
Ciężar [kg]: 1,58
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 664,00 zł
359,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze