Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SASIC do Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MAHLE
Silnik AJUSA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AJUSA
Silnik ASHIKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik KNECHT Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KNECHT
Silnik JAPANPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik MANN-FILTER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FEBEST
Silnik VALEO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VALEO
Silnik KAMOKA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MEYLE
Silnik AUTOMEGA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik DELPHI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DELPHI
Silnik SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SWAG
Silnik HART Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HART
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JAPKO
Silnik NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NTY
Silnik K&N FILTERS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik CHAMPION Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik FAST Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FAST
Silnik UFI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) UFI
Silnik ALCO FILTER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BGA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik ERA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ERA
Silnik FACET Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FACET
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HELLA
Silnik METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) METZGER
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) PAYEN
Silnik SASIC Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SKF
Silnik TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Silnik VEMO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VEMO
Silnik AMC FILTER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) AUTLOG
Silnik BIRTH Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BOSCH
Silnik BREMI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DIEDERICHS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DIEDERICHS
Silnik DOKUJI Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EPS
Silnik ESEN SKV Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JC PREMIUM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KAWE
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KS TOOLS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) KW
Silnik LUK Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) LUK
Silnik MAPCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MOTORAD Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) NRF
Silnik OEM Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QFIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SACHS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SACHS
Silnik SCT - MANNOL Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VEMA
Silnik VIC Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) VIC
Silnik WALKER PRODUCTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford FOCUS III Turnier 2.0 Ti-GDi Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2010.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SASIC

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2706014
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2706014
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Dla numeru OE:  1347798
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2706015
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2706015
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Dla numeru OE:  1751001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2706279
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2706279
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Dla numeru OE:  1785201
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 306,00 zł
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2706122
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2706122
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Dla numeru OE:  1862540
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 351,00 zł
179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2706130
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2706130
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1801350
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 555,00 zł
300,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2706128
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2706128
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1798908
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Kolor:  Jasnoróżowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 579,00 zł
313,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze