Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MISFAT do Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) BOSCH
Silnik ESEN SKV Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ESEN SKV
Silnik MANN-FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik DELPHI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DELPHI
Silnik HENGST FILTER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik DAYCO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DAYCO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) GATES
Silnik PAYEN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BTA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) FRAM
Silnik HART Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) MOTORAD
Silnik OEM Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SASIC
Silnik SIDAT Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford PUMA (J2K, CF7) 1.0 Flexifuel SUV 125KM, 92kW, Benzyna / etanol (2021.12 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MISFAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MISFAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Z702
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MISFAT
Kod:
Z702
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  78,3
Wymiar gwintu:  3/4"-16
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  72
Wysokość [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze