Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) BOSCH
Silnik ELRING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) ELRING
Silnik KNECHT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KNECHT
Silnik HART Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) HART
Silnik SKF Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SKF
Silnik AJUSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) AJUSA
Silnik BGA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) BGA
Silnik COMLINE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GLASER
Silnik GLYCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GLYCO
Silnik GOETZE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GOETZE
Silnik HEPU Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) HEPU
Silnik INA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) INA
Silnik IPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) IPARTS
Silnik IPD Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) IPD
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) JP GROUP
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KAMOKA
Silnik KAWE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KAWE
Silnik KWP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KWP
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAXGEAR
Silnik NPS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) NPS
Silnik OEM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) OEM
Silnik PAYEN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SEIM
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) TRISCAN
Silnik VEMO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) VICTOR REINZ
Producent:HART

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
712 609
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
712 609
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
328 309
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
328 309
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 30
Średnica zewnętrzna [mm]: 60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
513 269
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
513 269
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
710 185
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
710 185
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 587
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 587
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 13
Długość [mm]: 1025
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
305 722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
305 722
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 1510
Szerokość [mm]: 14,2
Ilość żeber: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
710 213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
710 213
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze