Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik INA do Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) BOSCH
Silnik ELRING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) ELRING
Silnik KNECHT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KNECHT
Silnik HART Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) HART
Silnik SKF Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SKF
Silnik AJUSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) AJUSA
Silnik BGA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) BGA
Silnik COMLINE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GLASER
Silnik GLYCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GLYCO
Silnik GOETZE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GOETZE
Silnik HEPU Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) HEPU
Silnik INA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) INA
Silnik IPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) IPARTS
Silnik IPD Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) IPD
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) JP GROUP
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KAMOKA
Silnik KAWE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KAWE
Silnik KWP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KWP
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAXGEAR
Silnik NPS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) NPS
Silnik OEM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) OEM
Silnik PAYEN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SEIM
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) TRISCAN
Silnik VEMO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) VICTOR REINZ
Producent:INA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
INA
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
531 0027 10
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
531 0027 10
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 60
Szerokość [mm]: 30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 177,00 zł
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
INA
5.0 (55 ocen)
Kod produktu:
530 0138 10
dostępny
5.0 (55 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
530 0138 10
Jednostka:
komplet
Liczba zębów 1: 130
Szerokość 1 [mm]: 25,40
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
INA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FB 10X940
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
FB 10X940
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 940
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
INA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FB 10X1275
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
FB 10X1275
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 10
Długość [mm]: 1275
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
INA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
531 0362 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
531 0362 10
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 74,08
Szerokość [mm]: 9,65
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 681,00 zł
368,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze