Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAHLE
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BTA
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) CORTECO
Silnik DR!VE+ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KLOKKERHOLM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MISFAT
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue Skrzynia 155KM, 114kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
3PK762 ELAST
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
3PK762 ELAST
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,047
Ilość żeber: 3
Długość [mm]: 762
Szerokość [mm]: 14
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK1352
dostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK1352
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,141
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1352
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK1256
dostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK1256
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,132
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1256
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT1234
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT1234
Jednostka:
sztuka
Opcja wyposażenia: BELT IN OIL
Podział zębów: 9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT1257
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT1257
Jednostka:
sztuka
Ilość zębów: 103
Długożć opakowania [cm]: 25,5
Szerokość opakowania [cm]: 16
Wysokość opakowania [cm]: 3
Ciężar [kg]: 0,085
Szerokość [mm]: 21
Opcja wyposażenia: BELT IN OIL
Podział zębów: 9,525
Długość [mm]: 981
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 308,00 zł
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze