Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FA1
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GATES
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FILTRON
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) INA
Silnik MAHLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAHLE
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PAYEN
Silnik AE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) AMC
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) DYS
Silnik ET ENGINETEAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik IPSA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) NE
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) NÜRAL
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue RWD Skrzynia 165KM, 121kW, olej napędowy (2022.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SWAG

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33 10 8645
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 8645
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50 10 1150
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 1150
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,992
Do 100 dni na zwrot
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50 10 1151
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 1151
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  3,64
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50 10 1152
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 1152
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,52
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50 10 1153
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 1153
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,5
Do 100 dni na zwrot
1100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
50 10 1154
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 10 1154
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  188,0
Do 100 dni na zwrot
3902,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze