Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) BOSCH
Silnik KAMOKA Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) KAMOKA
Silnik ELRING Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ELRING
Silnik FA1 Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) FA1
Silnik AJUSA Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) AJUSA
Silnik EUROREPAR Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) EUROREPAR
Silnik UFI Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) UFI
Silnik MAGNETI MARELLI Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) MAXGEAR
Silnik FEBEST Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) FEBEST
Silnik NTY Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) NTY
Silnik VAICO Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) VAICO
Silnik CORTECO Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) CORTECO
Silnik GATES Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) GATES
Silnik PURRO Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) PURRO
Silnik ESEN SKV Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ESEN SKV
Silnik JAPKO Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) JAPKO
Silnik KNECHT Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik NIPPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) NIPPARTS
Silnik PAYEN Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) PAYEN
Silnik SOFIMA Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) SOFIMA
Silnik ACKOJA Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ASHIKA
Silnik BORG & BECK Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) CHAMPION
Silnik COMLINE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) CONTINENTAL
Silnik DOKUJI Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ERA
Silnik GOETZE ENGINE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) GOETZE
Silnik GSP Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) GSP
Silnik HART Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) IJS GROUP
Silnik IPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) JAPANPARTS
Silnik KAVO PARTS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) KAVO PARTS
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAHLE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MOBILETRON Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) MOBILETRON
Silnik NPS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) NPS
Silnik OEM Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) OEM
Silnik OPTIMAL Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) RUVILLE
Silnik SASIC Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) SASIC
Silnik SKF Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) SKF
Silnik STONE-JAPAN Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Honda ACCORD IV (CB) 2.0 i sedan 135KM, 99kW, benzyna (1990.09 - 1993.04) WIX FILTERS
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP-FOF40188
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
OP-FOF40188
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  90
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61,5
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze