Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik INA do Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ELRING
Silnik FA1 Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FA1
Silnik EUROREPAR Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) EUROREPAR
Silnik AJUSA Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) AJUSA
Silnik FEBEST Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FEBEST
Silnik GATES Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) GATES
Silnik ERA Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) ERA
Silnik SKF Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SKF
Silnik AMC FILTER Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) AMC FILTER
Silnik BANDO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) BANDO
Silnik CORTECO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) CORTECO
Silnik DR!VE+ Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) DR!VE+
Silnik EUROL Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE ENGINE Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) HART
Silnik HEPU Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) HEPU
Silnik INA Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) INA
Silnik IPD Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) IPD
Silnik JP GROUP Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) JP GROUP
Silnik JPN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) JPN
Silnik KAMOKA Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KAVO PARTS
Silnik KING Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KS TOOLS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KS TOOLS
Silnik KWP Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) KWP
Silnik MAPCO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MAXGEAR
Silnik METELLI Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) METELLI
Silnik MISFAT Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) MISFAT
Silnik NIPPARTS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) NIPPARTS
Silnik NPS Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) NPS
Silnik NTY Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) NTY
Silnik OEM Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) OEM
Silnik OPTIBELT Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) OPTIMAL
Silnik OYODO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) OYODO
Silnik PAYEN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) QUINTON HAZELL
Silnik SNR Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) SNR
Silnik STONE-JAPAN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) TRISCAN
Silnik VAICO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.6 4x4 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1988.01 - 1991.12) VAICO
Producent:INA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
INA
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
531 0268 20
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
531 0268 20
Jednostka:
sztuka
Średnica zewnętrzna [mm]: 56,5
Szerokość [mm]: 26
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
INA
5.0 (55 ocen)
Kod produktu:
530 0311 10
niedostępny
5.0 (55 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
530 0311 10
Jednostka:
komplet
Liczba zębów 1: 107
Szerokość 1 [mm]: 24,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 308,00 zł
157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze