Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SCT - MANNOL do Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BOSCH
Silnik SWAG Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SWAG
Silnik ACKOJA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ACKOJA
Silnik CORTECO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) CORTECO
Silnik FILTRON Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FILTRON
Silnik PURFLUX Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik METZGER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) METZGER
Silnik KAMOKA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik ESEN SKV Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MANN-FILTER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) VAICO
Silnik ASHIKA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik KNECHT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) KNECHT
Silnik EUROREPAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FACET
Silnik JAPANPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik ALCO FILTER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik DELPHI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DELPHI
Silnik FA1 Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FA1
Silnik GATES Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) GATES
Silnik HART Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HITACHI
Silnik JAPKO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) JAPKO
Silnik NISSENS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) PAYEN
Silnik UFI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) VALEO
Silnik AKRON-MALÒ Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) BTA
Silnik CAFFARO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) CAFFARO
Silnik CASTROL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DENSO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DENSO
Silnik DOLZ Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DRI
Silnik DT SPARE PARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) EPS
Silnik ERA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) EUROL
Silnik EXEDY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) EXEDY
Silnik FAE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) FEBEST
Silnik GARRETT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) GARRETT
Silnik GLASER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) GSP
Silnik HC-CARGO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HELLA
Silnik HOFFER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) INA
Silnik IPD Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) KAWE
Silnik KW Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) LUCAS
Silnik LUK Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) LUK
Silnik MAGNETI MARELLI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MEYLE
Silnik MOBILETRON Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NPS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NPS
Silnik NRF Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NRF
Silnik NTY Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) NTY
Silnik OEM Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik THERMOTEC Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Honda CR-V IV (RM_) 1.6 i-DTEC 4WD (RE6) SUV 160KM, 118kW, olej napędowy (2015.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:SCT - MANNOL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCT - MANNOL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SM 158
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCT - MANNOL
Kod:
SM 158
Wysokość [mm]:  74
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica 1 [mm]:  76
Średnica 2 [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze