Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) BOSCH
Silnik ELRING Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) ELRING
Silnik FA1 Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) FA1
Silnik FEBEST Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) FEBEST
Silnik AJUSA Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) AJUSA
Silnik VAICO Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) BLUE PRINT
Silnik ERA Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) ERA
Silnik GATES Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) GATES
Silnik GSP Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) GSP
Silnik MAXGEAR Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) MAXGEAR
Silnik SKF Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) SKF
Silnik AISIN Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) AMC FILTER
Silnik BGA Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) BGA
Silnik CORTECO Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) CORTECO
Silnik DOKUJI Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) DOKUJI
Silnik EUROREPAR Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) EUROREPAR
Silnik GOETZE Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) GOETZE
Silnik HART Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JP GROUP Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) JP GROUP
Silnik KAMOKA Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) KAVO PARTS
Silnik NPS Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) NPS
Silnik NTY Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) NTY
Silnik OEM Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) SWAG
Silnik TRISCAN Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) TRISCAN
Silnik VEMO Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Honda INTEGRA sedan (DB6, DB7, DB8, DB9) 1.8 VTEC (DB8) sedan 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 2001.08) WALKER PRODUCTS
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.0 (3 ocen)
Kod produktu:
21-0222
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0222
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 41
Rozmiar klucza: 13
Ilość połączeń: 1
Ciężar [kg]: 0,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0014
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0014
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z lewej, z przodu, z tyłu
Sonda lambda: Sonda palcowa
Liczba przewodów: 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0178
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0170
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0170
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 7,6
Ilość: 10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
40-0329
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
40-0329
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze