Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Silnik FILTRON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik GATES Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HART Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik AKRON-MALÒ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik BIRTH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik EUROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik HUTCHINSON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) INA
Silnik JAPANPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik K&N FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Silnik YAMATO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.6 T-GDi liftback 204KM, 150kW, benzyna (2020.11 - obecnie) YAMATO
Producent:PURFLUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
A1796
dostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A1796
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  249
Szerokość [mm]:  146
Wysokość [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze