Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MOTUL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik AJUSA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DR!VE+
Silnik ELRING Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik FILTRON Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik GATES Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik PURRO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik VEMO Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Hyundai SANTA FE IV (TM, TMA) 1.6 T-GDI Hybrid SUV 230KM, 169kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 1121D
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 1121D
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica [mm]: 65,5
Wysokość [mm]: 70,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 26
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 73,5
Grubość [mm]: 3,5
Wysokość opakowania [cm]: 10,70
Ciężar netto [g]: 53
Długożć opakowania [cm]: 6,8
Szerokość opakowania [cm]: 6,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4753
niedostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4753
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 247
Szerokość [mm]: 195
Wysokość [mm]: 29
Materiał uszczelnienia: Tworzywo sztuczne
Długożć opakowania [cm]: 20,0
Ciężar netto [g]: 205
Wysokość opakowania [cm]: 25,00
Szerokość opakowania [cm]: 3,20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze