Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BORG & BECK do Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) EUROREPAR
Silnik BOSCH Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik BORG & BECK Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) BORG & BECK
Silnik COMLINE Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) FRAM
Silnik GATES Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) GATES
Silnik HART Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) KNECHT
Silnik LUCAS Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) LUCAS
Silnik MAHLE Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) MAHLE
Silnik NPS Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) NPS
Silnik PAYEN Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) PIERBURG
Silnik PURFLUX Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) TRISCAN
Silnik VEMO Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) VEMO
Silnik WIX FILTERS Jaguar XJ coupe 3.6 coupe 228KM, 168kW, benzyna (1983.10 - 1989.12) WIX FILTERS
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BFO4188
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BFO4188
Wysokość [mm]:  123
Wymiar gwintu:  1-12 UNF,114
Średnica wewnętrzna [mm]:  62
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze