Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) ELRING
Silnik AJUSA Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) SWAG
Silnik FEBEST Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) FEBEST
Silnik ACKOJA Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) ACKOJA
Silnik BLUE PRINT Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) BOSCH
Silnik CONTINENTAL CTAM Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) CORTECO
Silnik PAYEN Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) PAYEN
Silnik AE Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) AE
Silnik AMC FILTER Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) AUTOMEGA
Silnik CAFFARO Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) CAFFARO
Silnik CASTROL Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) CASTROL
Silnik COMLINE Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) COMLINE
Silnik DAYCO Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) DENCKERMANN
Silnik ET ENGINETEAM Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) EUROL
Silnik FA1 Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) GATES
Silnik GOETZE Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) GOETZE
Silnik HART Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) HART
Silnik HITACHI Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) HITACHI
Silnik HUTCHINSON Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) HUTCHINSON
Silnik INA Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) INA
Silnik IPARTS Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) IPARTS
Silnik IPD Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) IPD
Silnik JAPANPARTS Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) JAPKO
Silnik KAMOKA Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) KNECHT
Silnik KS TOOLS Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) KS TOOLS
Silnik LIQUI MOLY Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) MAHLE
Silnik MAXGEAR Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) MAXGEAR
Silnik MOTORAD Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) MOTORAD
Silnik MOTUL Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) MOTUL
Silnik NPS Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) NPS
Silnik NTY Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) NTY
Silnik OEM Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) OEM
Silnik OPTIBELT Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) OPTIMAL
Silnik QFIX Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) RAVENOL
Silnik SKF Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) SKF
Silnik SNR Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) SNR
Silnik TRISCAN Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) TRISCAN
Silnik VAICO Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Kia CADENZA I (VG) 3.5 CVVT sedan 290KM, 213kW, benzyna (2010.01 - 2015.12) VALVOLINE
Producent:VAICO

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0390
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0390
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0401
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0401
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 494,00 zł
260,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0393
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0393
Jednostka:
szt
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 557,00 zł
301,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0394
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0394
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1983,00 zł
1202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0395
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0395
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Klasa lepkości SAE:  5W-30
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Rodzaj połączenia:  Beczka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4868,00 zł
3245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0396
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0396
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Pojemność [litr]:  208
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Beczka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 15506,00 zł
10337,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0397
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0397
Jednostka:
szt
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Klasa lepkości SAE:  5W-30
Specyfikacja wg API:  SN/RC
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-5
Pojemność [litr]:  1000
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62979,00 zł
41986,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze