Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik AJUSA Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) SWAG
Silnik FEBEST Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FEBEST
Silnik ELRING Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) ELRING
Silnik AMC FILTER Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COOPERSFIAAM Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik EUROL Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) GATES
Silnik KAVO PARTS Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MANN-FILTER Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) MISFAT
Silnik NPS Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) NPS
Silnik OEM Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik QFIX Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) QFIX
Silnik VEMO Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Kia K9 II (RJ) 3.3 GDi sedan 249KM, 183kW, benzyna (2019.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0173
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Średnica wewnętrzna [mm]: 3,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 14,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze