Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMA do Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik INA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) INA
Silnik BOSCH Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) AJUSA
Silnik PAYEN Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FACET
Silnik FAST Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPD Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) KW
Silnik MANN-FILTER Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) NPS
Silnik OEM Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) OEM
Silnik PIERBURG Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Land Rover DEFENDER Station Wagon (L663) D250 MHEV 4x4 samochód terenowy zamknięty 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VEMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
368
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
368
Wysokość [mm]: 34
Szerokość [mm]: 28,5
Masa [g]: 65
Gwint zewn. 2 [mm]: M 14X1,5
Ilość otworów: 13
Materiał: Stal
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze