Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik AKRON-MALÒ Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik CLEAN FILTERS Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik DELPHI Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FRECCIA Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik HEPU Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik SOFIMA Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik UFI Land Rover RANGE ROVER EVOQUE (L551) 2.0 SUV 204KM, 150kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Producent:UFI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30.A63.00
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
30.A63.00
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 169
Szerokość [mm]: 273
Wysokość [mm]: 57
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
25.223.00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
25.223.00
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 100
Średnica zewnętrzna [mm]: 57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 22
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze