Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AJUSA do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik INA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik GATES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik MANN-FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik ALCO FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik OEM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VEMO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D350 4x4 SUV 351KM, 258kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:AJUSA

23 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
13346100
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
13346100
Długość [mm]: 540
Szerokość [mm]: 235
Grubość [mm]: 2,5
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
81087400
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
81087400
Wymiar gwintu: M13
Skok gwintu [mm]: 1,75
Długość [mm]: 168
Ilość: 14
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP11468
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP11468
Dopływ/Odpływ: Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze