Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AKRON-MALÒ do Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik SCHAEFFLER INA Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik BOSCH Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PAYEN Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LIZARTE Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) LIZARTE
Silnik MAHLE Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MOTUL
Silnik NRF Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik OEM Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SNR Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Land Rover RANGE ROVER V (L460) D300 MHEV AWD SUV 300KM, 221kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Producent:AKRON-MALÒ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120041
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
120041
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]: 22,5
Ciężar [kg]: 0,001
Średnica wewnętrzna [mm]: 12,8
Grubość [mm]: 3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze