Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ELRING
Silnik KNECHT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KNECHT
Silnik FA1 Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FA1
Silnik BLUE PRINT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBI BILSTEIN
Silnik DT SPARE PARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DT SPARE PARTS
Silnik MAHLE Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAHLE
Silnik PURFLUX Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PURFLUX
Silnik AJUSA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AJUSA
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAGNETI MARELLI
Silnik FEBEST Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBEST
Silnik KAMOKA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAMOKA
Silnik VICTOR REINZ Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BOSCH
Silnik DENSO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DENSO
Silnik MEAT & DORIA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MEAT & DORIA
Silnik PURRO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PURRO
Silnik VAICO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) VAICO
Silnik GATES Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GATES
Silnik HART Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HART
Silnik ACKOJA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ASHIKA
Silnik BGA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BGA
Silnik BORG & BECK Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CORTECO
Silnik DOKUJI Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DOKUJI
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FRAM
Silnik GLASER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GLASER
Silnik GMB Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GMB
Silnik GOETZE Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GOETZE
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HEPU
Silnik HOFFER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IJS GROUP
Silnik INA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) INA
Silnik IPD Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPD
Silnik IPSA Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JAPKO
Silnik JPN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KAVO PARTS
Silnik KOYO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KOYO
Silnik KWP Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) KWP
Silnik LUCAS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAXGEAR
Silnik MISFAT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MISFAT
Silnik NIPPARTS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Silnik OEM Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OEM
Silnik OPTIBELT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SIDAT
Silnik SNR Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SNR
Silnik SOG Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SWAG
Silnik TRISCAN Mazda 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRISCAN
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 258 986 501
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 501
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  80000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze