Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FILTRON
Silnik VICTOR REINZ Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MANN-FILTER
Silnik JAPANPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JAPANPARTS
Silnik KAMOKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAMOKA
Silnik ASHIKA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ASHIKA
Silnik OEM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OEM
Silnik KNECHT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KNECHT
Silnik BOSCH Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BOSCH
Silnik HENGST FILTER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HENGST FILTER
Silnik AJUSA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BLUE PRINT
Silnik MAHLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAHLE
Silnik CORTECO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CORTECO
Silnik PURFLUX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) PURFLUX
Silnik SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SKF
Silnik CONTINENTAL CTAM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik ELRING Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ELRING
Silnik FEBEST Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBEST
Silnik SNR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SNR
Silnik GATES Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) GATES
Silnik IPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) IPARTS
Silnik PZL FILTERS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) PZL FILTERS
Silnik UFI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) UFI
Silnik BREMI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BREMI
Silnik EPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EPS
Silnik FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Silnik HELLA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HELLA
Silnik JAPKO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JAPKO
Silnik NIPPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NIPPARTS
Silnik DR!VE+ Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DR!VE+
Silnik HART Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HART
Silnik JP GROUP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JP GROUP
Silnik JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JPN
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAXGEAR
Silnik PAYEN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) PAYEN
Silnik SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SWAG
Silnik AKRON-MALÒ Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) AMC FILTER
Silnik BANDO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BANDO
Silnik BGA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BGA
Silnik BORG & BECK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CASTROL
Silnik CHAMPION Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CHAMPION
Silnik COMLINE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DELPHI
Silnik DOKUJI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELSTOCK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ELSTOCK
Silnik ERA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ERA
Silnik EUROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EUROREPAR
Silnik FACET Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FACET
Silnik FAE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FRAM
Silnik GLASER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) GLASER
Silnik GMB Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) GMB
Silnik HEPU Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) INA
Silnik IPD Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) IPD
Silnik K&N FILTERS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KW
Silnik KWP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KWP
Silnik LIQUI MOLY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LUCAS
Silnik MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAPCO
Silnik METELLI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) METELLI
Silnik MEYLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MEYLE
Silnik MOTORAD Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MOTORAD
Silnik MOTUL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MOTUL
Silnik NISSENS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NISSENS
Silnik NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NPS
Silnik NRF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NRF
Silnik NTN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NTN
Silnik OPTIBELT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OYODO
Silnik PURRO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) PURRO
Silnik QFIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SCT - MANNOL
Silnik SOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SOG
Silnik STONE-JAPAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) STONE-JAPAN
Silnik TMI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TMI
Silnik TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) VALVOLINE
Silnik VEMO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) VEMO
Silnik VIC Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) VIC
Silnik WALKER PRODUCTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) WIX FILTERS
Producent:VEMO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V32-73-0001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V32-73-0001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  1/8 GAS
Cisnienie załączania [bar]:  0,4
Ciężar [kg]:  0,04436
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V32-72-0095
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V32-72-0095
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,021
Szerokość opakowania [cm]:  4
Szerokość opakowania [cm]:  5
Wysokość opakowania [cm]:  6,7
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  6,8
Głębokość opakowania [cm]:  2,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V64-72-0039
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V64-72-0039
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  1
Ilość biegunów:  3
Ilość połączeń:  3
Napięcie znamionowe:  12
Głębokosć zabudowy [mm]:  27
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Dla numeru OE:  33220-63J10
Ciężar [kg]:  0,02
Szerokość opakowania [cm]:  4
Szerokość opakowania [cm]:  7
Wysokość opakowania [cm]:  6,7
Wysokość opakowania [cm]:  5
Głębokość opakowania [cm]:  6,8
Głębokość opakowania [cm]:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 477,00 zł
251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V32-72-0071
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V32-72-0071
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,045
Szerokość opakowania [cm]:  4,9
Szerokość opakowania [cm]:  5
Wysokość opakowania [cm]:  9
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Głębokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1166,00 zł
666,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze