Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) FEBI BILSTEIN
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) MEYLE
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) LEMFÖRDER
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) BGA
Silnik BLIC Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) BLIC
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) COOPERSFIAAM
Silnik EFI AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) EFI AUTOMOTIVE
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) EPS
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) FAE
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) FRAM
Silnik FRIGAIR Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) FRIGAIR
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) GSP
Silnik HC-CARGO Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) HC-CARGO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) HOFFER
Silnik IPARTS Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) IPARTS
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) KAMOKA
Silnik KW Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) KW
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) MAHLE
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) METZGER
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) MULLER FILTER
Silnik NK Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) NK
Silnik NPS Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) NPS
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) PURRO
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) SASIC
Silnik SIDAT Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) SIDAT
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) VAICO
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA A (W169) E-CELL (169.090) liftback 68KM, 50kW, elektryczny (2010.12 - 2012.06) VEMO
Producent:VEMO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-73-0142
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V30-73-0142
Jednostka:
szt
Kolor obudowy:  Czarny
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Ilość biegunów:  2
Rodzaj sterowania:  Sterowanie przełączaniem cisnienia
Ciężar [kg]:  0,01521
Szerokość opakowania [cm]:  3
Wysokość opakowania [cm]:  2,5
Głębokość opakowania [cm]:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze