Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VICTOR REINZ do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SCHAEFFLER INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LIZARTE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LIZARTE
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VICTOR REINZ

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
70-31414-10
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
70-31414-10
Jednostka:
sztuka
Materiał: Silikon
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna: Trwały elastycznie
Cecha chemiczna: Utwardzany
Kolor: Antracytowy
Pojemność [ml]: 70
Wersja: Dichtmasse
Zakres temperatury do [°C]: 300
Rodzaj połączenia: Tubka
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VICTOR REINZ
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
81-10596-00
dostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
81-10596-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
Średnica wewnętrzna [mm]: 94
Średnica zewnętrzna [mm]: 114
Szerokość [mm]: 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ESS
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VICTOR REINZ
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
81-10635-00
dostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
81-10635-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 55
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-18273-00
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18273-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Grubość [mm]: 6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-18195-00
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18195-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Grubość [mm]: 7,2
Kolor: Czarny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 221,00 zł
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-18068-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18068-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: Metal
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]: 1,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-18072-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18072-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Rodzaj uszczelnienia: Uszelka gumowo-metalowa
Grubość [mm]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-10807-00
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
61-10807-00
Jednostka:
sztuka
Materiał: Stal szlachetna
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]: 0,75
Średnica [mm]: 84
Tylko w połączeniu z: 14-19774-01
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 523,00 zł
275,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08-11319-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
08-11319-01
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 936,00 zł
535,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-19774-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
14-19774-01
Jednostka:
sztuka
Materiał: Stal
Wymiar gwintu: M11
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny Torx
Skok gwintu [mm]: 1,5
Długość [mm]: 160
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1962,00 zł
1189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
02-11319-01
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
02-11319-01
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1964,00 zł
1190,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
12-11003-01
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
12-11003-01
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze