Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COOPERSFIAAM do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 D EQ BOOST 4-MATIC kabriolet 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 D EQ BOOST 4-MATIC kabriolet 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 D EQ BOOST 4-MATIC kabriolet 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 D EQ BOOST 4-MATIC kabriolet 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 350 D EQ BOOST 4-MATIC kabriolet 265KM, 195kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.01 - obecnie) PURFLUX
Producent:COOPERSFIAAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA7881
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
PA7881
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 410
Szerokość [mm]: 200
Wysokość [mm]: 42
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze