Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FA1
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) CORTECO
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KNECHT
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MAHLE
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) VAICO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) EPS
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) GATES
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HELLA
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) AUTLOG
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BGA
Silnik BREMI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) DELPHI
Silnik ELWIS ROYAL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FAE
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) INA
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SASIC
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SIDAT
Silnik SKF Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SKF
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) SWAG
Silnik TEDGUM Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A238) E 450 4-matic (238.468) kabriolet 367KM, 270kW, benzyna (2018.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 814D
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 814D
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Średnica [mm]: 65,5
Wysokość [mm]: 166
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 27
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 16,4
Wysokość opakowania [cm]: 17,00
Długożć opakowania [cm]: 7,5
Szerokość opakowania [cm]: 7,50
Ciężar netto [g]: 74,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 2841/7
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 2841/7
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 186
Ciężar netto [g]: 140,0
Wysokość opakowania [cm]: 24,00
Szerokość opakowania [cm]: 4,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 208,00 zł
106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze