Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NISSENS do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ELRING
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MAHLE
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) CORTECO
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) VAICO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) SWAG
Silnik CLEAN FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) EPS
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FACET
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) PAYEN
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 350 d (213.222) Kombi 286KM, 210kW, olej napędowy (2018.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NISSENS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
207100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
207100
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Wersja:  Male
Wymiar gwintu:  No thread
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
606497
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
606497
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  639
Szerokość sieci [mm]:  510
Głębokość sieci [mm]:  16
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez klamry
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Aluminium
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1547,00 zł
910,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze