Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KNECHT
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VAICO
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BOSCH
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CORTECO
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CLEAN FILTERS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAHLE
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ABAKUS
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AVA QUALITY COOLING Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KAWE
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TOPRAN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E (W213) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (213.061) sedan 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30.B56.00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
30.B56.00
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  410
Szerokość [mm]:  200
Wysokość [mm]:  42
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 300,00 zł
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze