Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAN WEZEL do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik BTA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik AE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AE
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGATTI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik NE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PRASCO
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B910) 211 CDI (910.621, 910.623) Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VAN WEZEL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAN WEZEL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30014710
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAN WEZEL
Kod:
30014710
Ø wylotu 1 [mm]:  56
Ø dolotu 1 [mm]:  56
Technika połączeń:  QF
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Szerokość sieci [mm]:  205
Długość sieci [mm]:  640
Głębokość sieci [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze