Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EPS do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MOTUL
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik BTA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik AE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGATTI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PRASCO
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 415 CDI (910.641, 910.643) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EPS

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.994.014
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.994.014
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.400
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.400
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozmiar klucza: 19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.343
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.343
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Dla numeru artykułu: 7.8776
Dla numeru artykułu: 7.8875
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.953.655
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.953.655
Jednostka:
sztuka
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.998.545
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.998.545
Jednostka:
sztuka
Długość kabli: 570
Ilość przewodów: 5
Sonda lambda: Ogrzewana
Sonda lambda: Sonda planarna
Sonda lambda: Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda: Gwint uprzednio nasmarowany
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 1.998.555
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 653,00 zł
353,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.980.018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.980.018
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze