Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) ELRING
Silnik AJUSA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) AJUSA
Silnik BOSCH Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) BOSCH
Silnik FA1 Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) FA1
Silnik FEBEST Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) FEBEST
Silnik GATES Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) GATES
Silnik INA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) INA
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) MAXGEAR
Silnik OEM Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) PAYEN
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) AMC FILTER
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) BLUE PRINT
Silnik CASTROL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) CASTROL
Silnik CORTECO Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) CORTECO
Silnik ERA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) ERA
Silnik EUROL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GK Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) GK
Silnik GOETZE Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) HART
Silnik HEPU Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) HEPU
Silnik IPD Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) KING
Silnik MOTUL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) MOTUL
Silnik NPS Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) NPS
Silnik NTY Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) NTY
Silnik OPTIMAL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) OPTIMAL
Silnik OYODO Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) OYODO
Silnik QFIX Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Mitsubishi ENDEAVOR (D8_W, D7_W) 3.8 4WD SUV 218KM, 160kW, benzyna (2003.09 - 2004.12) VEMO
Producent:SWAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
33 10 4146
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 4146
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Gwint zewn. [mm]:  M18 x 1,5
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  500
Ciężar [kg]:  0,099
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 319,00 zł
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
80 10 6823
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
80 10 6823
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  50,7
Średnica zewnętrzna [mm]:  16,0
Ilość połączeń:  3
Ciężar [kg]:  0,028
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze