Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) BOSCH
Silnik KNECHT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) KNECHT
Silnik AJUSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) AMC FILTER
Silnik ELRING Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) ELRING
Silnik ERISTIC Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) ERISTIC
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik HC-CARGO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) HC-CARGO
Silnik IPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) MAHLE
Silnik NIPPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) NPS
Silnik PAYEN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) PAYEN
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.0 TD (F22) Platforma / podwozie 82KM, 60kW, olej napędowy (1982.01 - 1987.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 109/1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 109/1
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  78,5
Wysokość [mm]:  100,5
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  63,6
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  57,2
Ciężar netto [g]:  323,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 1
niedostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  61
Średnica zewnętrzna [mm]:  259,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  200
Średnica 4 [mm]:  229,5
Średnica 3 [mm]:  200,0
Długożć opakowania [cm]:  26,0
Wysokość opakowania [cm]:  26,00
Ciężar netto [g]:  350
Szerokość opakowania [cm]:  6,30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze