Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AMC FILTER do Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ELRING
Silnik FA1 Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) FA1
Silnik AJUSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AJUSA
Silnik BOSCH Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) BOSCH
Silnik AISIN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AISIN
Silnik AMC FILTER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AMC FILTER
Silnik BGA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) BGA
Silnik CORTECO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ERISTIC
Silnik HC-CARGO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) IPSA
Silnik JC PREMIUM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) MAHLE
Silnik NIPPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) NPS
Silnik PAYEN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) PAYEN
Producent:AMC FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMC FILTER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
NO-248
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC FILTER
Kod:
NO-248
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  100,0
Wysokość [mm]:  100
Średnica zewnętrzna [mm]:  95,0
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze