Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ELRING
Silnik FA1 Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) FA1
Silnik AJUSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AJUSA
Silnik BOSCH Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) BOSCH
Silnik AISIN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AISIN
Silnik AMC FILTER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) AMC FILTER
Silnik BGA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) BGA
Silnik CORTECO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) ERISTIC
Silnik HC-CARGO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) IPSA
Silnik JC PREMIUM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) KAVO PARTS
Silnik KNECHT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) MAHLE
Silnik NIPPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) NPS
Silnik PAYEN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.2 (F22) Platforma / podwozie 97KM, 71kW, benzyna (1984.10 - 1992.06) PAYEN
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 140
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 140
Jednostka:
szt
Szerokość opakowania [cm]:  9,80
Długożć opakowania [cm]:  9,8
Ciężar netto [g]:  456,0
Wysokość opakowania [cm]:  10,30
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  91,0
Wysokość [mm]:  98
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  71,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,5
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze