Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik QUINTON HAZELL do Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FEBI BILSTEIN
Silnik VALEO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) VALEO
Silnik BOSCH Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BOSCH
Silnik SWAG Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SWAG
Silnik ASHIKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ASHIKA
Silnik DENCKERMANN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) DENCKERMANN
Silnik FILTRON Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FILTRON
Silnik KAMOKA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MANN-FILTER
Silnik ACKOJA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ACKOJA
Silnik BLUE PRINT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL CTAM Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) CORTECO
Silnik DAYCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) DAYCO
Silnik GATES Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) GATES
Silnik KNECHT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik OPTIMA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) OPTIMA
Silnik AISIN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) AMC FILTER
Silnik BGA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BGA
Silnik BORG & BECK Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) DELPHI
Silnik DOKUJI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ELRING
Silnik ENERGY Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ENERGY
Silnik EUROREPAR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) EUROREPAR
Silnik FAE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FAE
Silnik FLENNOR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) FLENNOR
Silnik GLYCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HART
Silnik HC-CARGO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) HUTCHINSON
Silnik INA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) INA
Silnik IPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) IPARTS
Silnik IPSA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) IPSA
Silnik JAPANPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JAPKO
Silnik JP GROUP Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JP GROUP
Silnik JPN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) JPN
Silnik KAVO PARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MAHLE
Silnik MAPCO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) METELLI
Silnik METZGER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) METZGER
Silnik MISFAT Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) NPS
Silnik OEM Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) OEM
Silnik OPTIMAL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) OPTIMAL
Silnik OYODO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) OYODO
Silnik PAYEN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) PAYEN
Silnik PURFLUX Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SCT - MANNOL
Silnik SNR Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SNR
Silnik SOFIMA Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) TRISCAN
Silnik UFI Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) UFI
Silnik VEMO Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) VEMO
Silnik VEYANCE Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) VEYANCE
Silnik VIC Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) VIC
Silnik WIX FILTERS Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 coupe 52KM, 38kW, benzyna (1978.08 - 1981.07) WIX FILTERS
Producent:QUINTON HAZELL

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFL0188
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFL0188
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wymiar gwintu:  UNF 3/4''-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Wysokość [mm]:  100,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 31,00 zł
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QBA975
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QBA975
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  975
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
XOPS15
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
XOPS15
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  37
Wymiar gwintu:  1/8" BSPT
Rozmiar klucza:  22
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFA0028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFA0028
Jednostka:
szt
Kształt:  Okrągły
Wysokość [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  230
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QFP145
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QFP145
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 333,00 zł
170,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze