Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik KAMOKA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KAMOKA
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KNECHT
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) BLUE PRINT
Silnik MAHLE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) MAHLE
Silnik SWAG Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) SWAG
Silnik BOSCH Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) BOSCH
Silnik CHAMPION Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) CHAMPION
Silnik GATES Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) GATES
Silnik ACKOJA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) ACKOJA
Silnik AE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) AE
Silnik AJUSA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) AJUSA
Silnik ARCO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) ARCO
Silnik CASTROL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) CASTROL
Silnik ELRING Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) ELRING
Silnik ENERGY Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) ENERGY
Silnik ERISTIC Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) ERISTIC
Silnik EUROL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) FEBEST
Silnik FRECCIA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) FRECCIA
Silnik GLYCO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) GSP
Silnik HART Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) HOFFER
Silnik IPSA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) IPSA
Silnik JP GROUP Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) MOTUL
Silnik NE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NE
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NPS
Silnik NTY Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NTY
Silnik NÜRAL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) NÜRAL
Silnik PAYEN Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) RAVENOL
Silnik SCHAEFFLER INA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) SCHAEFFLER INA
Silnik SNR Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) SNR
Silnik TRISCAN Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) VALVOLINE
Silnik VEMO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 4.2 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 125KM, 92kW, olej napędowy (1992.07 - 1994.05) VEMO
Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F205301
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F205301
Jednostka:
sztuka
Kształt: Kanciasty
Rodzaj filtra: Filtr powietrza
Długość [mm]: 281
Szerokość [mm]: 168
Wysokość [mm]: 33
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F231401
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F231401
Jednostka:
sztuka
Kształt: Kanciasty
Rodzaj filtra: Filtr powietrza
Długość [mm]: 283
Szerokość [mm]: 169
Wysokość [mm]: 34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
F203901
dostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F203901
Jednostka:
sztuka
Kształt: Kanciasty
Rodzaj filtra: Filtr powietrza
Długość [mm]: 245
Szerokość [mm]: 263
Wysokość [mm]: 57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze