Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NTY do Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik JC PREMIUM Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik PAYEN Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik AE Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik DENCKERMANN Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel ASTRA K Sports Tourer (B16) 1.4 Turbo (35) Kombi 145KM, 107kW, benzyna (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ESL-PL-018
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
ESL-PL-018
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  ESL-PL-018
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 253,00 zł
129,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze