Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLYCO do Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELRING
Silnik AJUSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MANN-FILTER
Silnik AE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) AE
Silnik ALCO FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ASHIKA
Silnik BGA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BGA
Silnik BORG & BECK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) BOSCH
Silnik CHAMPION Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) CORTECO
Silnik DAYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DAYCO
Silnik DELPHI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) ELWIS ROYAL
Silnik FILTRON Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FILTRON
Silnik FRAM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) FRAM
Silnik GLYCO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) GOETZE
Silnik HC-CARGO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) HOFFER
Silnik IPSA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) IPSA
Silnik JAPANPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JAPKO
Silnik JC PREMIUM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) JP GROUP
Silnik KING Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KING
Silnik KNECHT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METELLI
Silnik METZGER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) METZGER
Silnik MEYLE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MEYLE
Silnik MISFAT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NIPPARTS
Silnik NPS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NPS
Silnik NSK Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NSK
Silnik NÜRAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) NÜRAL
Silnik OEM Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OEM
Silnik OPTIMAL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PAYEN
Silnik PURFLUX Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SCT - MANNOL
Silnik SKF Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SKF
Silnik SNR Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SNR
Silnik SOFIMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOFIMA
Silnik SOG Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) SOG
Silnik TRICLO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRICLO
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) UFI
Silnik VAICO Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VAICO
Silnik VEMA Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEMA
Silnik VEYANCE Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Opel CAMPO (TF0, TF1) 2.2 pick-up 53KM, 39kW, olej napędowy (1991.08 - 1996.09) WIX FILTERS
Producent:GLYCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A219/2 STD
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLYCO
Kod:
A219/2 STD
Jednostka:
szt
Numer komponentu:  65-157-1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze