Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ESEN SKV do Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) GATES
Silnik KAMOKA Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) KAMOKA
Silnik CORTECO Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) CORTECO
Silnik ERA Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) ERA
Silnik HART Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) HART
Silnik MEAT & DORIA Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) PIERBURG
Silnik VAICO Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) VAICO
Silnik WIX FILTERS Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) WIX FILTERS
Silnik ALCO FILTER Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) ALCO FILTER
Silnik BGA Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) BGA
Silnik BOSCH Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) BOSCH
Silnik CLEAN FILTERS Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik DELPHI Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) ENERGY
Silnik ESEN SKV Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) FLENNOR
Silnik HC-CARGO Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) HOFFER
Silnik JP GROUP Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) JP GROUP
Silnik KNECHT Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MAXGEAR
Silnik MISFAT Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) MULLER FILTER
Silnik NPS Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) NPS
Silnik NTY Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) NTY
Silnik OPTIBELT Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCHAEFFLER INA Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) SIDAT
Silnik TRISCAN Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) VEMO
Silnik VEYANCE Opel DIPLOMAT B 5.4 sedan 230KM, 169kW, benzyna (1969.03 - 1978.01) VEYANCE
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
4.3 (4 ocen)
Kod produktu:
02SKV004
dostępny
4.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
02SKV004
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Lokalizacja w aucie: Przewód paliwowy
Średnica [mm]: 38
Ciężar [kg]: 0,40
Średnica 1 [mm]: 8
Średnica 2 [mm]: 8
Ciśnienie pracy [bar]: 0,15
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1/1
Wydatek [l/h]: 100
Długość 1 [mm]: 85
Długość 2 [mm]: 134
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Gwarancja: 4 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze